Lucka 2

I dagens lucka tänkte jag tipsa om mina tre favorit julkalendrar genom tiderna (i inbördes ordning)!
Tjuvarnas jul - Denna julkalendern visades förra året och det är lätt den bästa enligt mig! Den var så spännande och välgjord och man ville bara se mer! Skådisarna var grymma och hela julkalendern var jättemysig.
 
Mysteriet på greveholm - Jag hade nog kunnat säga att detta är den bästa julkalendern enligt mig, men jag har sett den alldeles för många gånger och tröttnat lite på den, haha... Men denna julkalendern är så sjukt bra! Den är liksom spännande, rolig och mysig på samma gång.
 
Dieselråttor och sjömansmöss - Denna julkalendern är också väldigt bra. Jag har den hemma och har sett den om och om igen. Det är en väldigt spännande och rolig julkalender som är värd att se!
 
Hoppas ni fick lite tips! Vi ses imon i lucka 3 :D

Kommentarer
Postat av: Elin

När jag var liten tyckte jag att dieselråttor och sjömansmöss var jätteläskig, HAHA XD

2012-12-02 @ 12:24:53
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: tova<3

fin blogg! håller fullständigt med dig om att tjuvarnas jul är bäst hitills! och svar till "elin": det tycker jag fortfarande! den är skitläskig!<3

2012-12-06 @ 16:27:55
URL: http://tovahedeen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0