Lucka 8

Det bästa med julen enligt mig:

* Den mysiga stämningen. Allt blir bara så mycket mysigare på julen. Fina belysningar inomhus, utomhus, på stan osv. Alla verkar typ peppade på julen och i alla fall jag blir mycket gladare.
 
* Julkalendern. Självklart att jag kollar på julkalendern, hehe. Tycker i alla fall att det är väldigt mysigt och roligt samt att man får mer julkänsla av det, hihi
 
* Lussebullar. Lussebullar, lussebullar & lussebullar - in my heart 4ever typ. Älskar det, SÅ mycket godare än pepparkakor som jag förövrigt inte är ett så stort fan av, hehe.
 
* Julmusik. Asså åhh vad jag älskar julmusik. Har börjat lyssna på det jättemycket nu faktiskt, så himla cozy låtar och man får verkligen en julkänsla av det.
 
* Julklappar. Älskar att gå på stan och köpa julklappar till nära & kära, så mysigt och roligt att ge bort något som gör någon annan glad. Sen är det ju inte helt fel att få julklappar själv heller, hehe ;))
 
* Julpynt. Mysmysmysmys. ÄLSKAR julpynt och vill typ pynta varenda litet hörn i huset men något juligt. Haha nejdå men älskar det verkligen. 
2013-12-08 // klockan 06:00:00 // Allmänt // 0 kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback