Lucka 9 - review: neutrogena visibly clear 2 in 1


Neutrogena visibly clear 2 in 1 face and wash mask

Pris: 60-70:- på apoteket, ICA, coop forum osv.

Vad jag tycker: Jag bokstavligen ÄLSKAR denna produkt! Den bästa ansiktsmasken jag har testat faktiskt! Den gör min hud huuur len och ren som helst efter jag har använt den. Men för att ni ska få se vad jag tycker på ett tydligare sätt gör jag plus och minus!

+ Rengör verkligen på djupet!
+ Tar bort pormasker efter några användningar.
+ Dryg (man behöver bara ta lite för att det ska räcka)
+ Det är en 2 in 1 produkt, man kan använda den 1 gång i veckan som ansiktsmask, och morgon och kväll som ansiktsrengörning. Man får mycket av pengarna alltså!

- Helt allvarligt hittar jag inga minus...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
¨