Lucka 11

Bakom dagens lucka gömmer sig 5 bekännelser om mig som har med julen att göra!
 
* Jag hänger alltid upp en STOR julstrumpa på min dörr. Den är ungefär 1m och jag har låtit den hänga på utsidan av min dörr och på alla julaftonsmorgonar har det på något sätt kommit dit paket, woah ;)
 
* Jag kollar alltid på julkalendern. Haha love it, kollar varje år :')
 
* Jag ÄLSKAR lussebullar. Såå gott
 
* Jag har ingen chokladkalender. Eller inte i år i alla fall, äter tillräckligt med choklad ändå :')
 
* Julmusik är awesome. Har en lista på spotify med jullåtar som jag brukar lyssna på. Ibland lyssnar jag på den i skolan och sjunger med och ser ut som världens största retard , hehehe
2013-12-11 // klockan 06:00:00 // Allmänt // 0 kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback