Lucka 17

Bakom dagens lucka gömmer sig några saker som är jul för mig, saker som jag inte hade klarat mig utan på julen:
 
Lussebullar - Jag ÄLSKAR lussebullar över alla andra kakor/bullar. Det finns inget godare än lussebullar och det är ingen riktig jul utan dem. Så lussebullar hade jag verkligen inte klarat mig utan, haha.
 
Julkalendern - Jag kollar på julkalendern varje år, hehe - det blir man andra för gammal för. Jag älskar julkalendern och det är verkligen jul för mig, hihi. Tiden fram till julafton går liksom fortare ^^
 
Ljusstakar - Jag tycker att ljusstakar är så sjukt mysigt och jag hade inte klarat en jul utan en ljusstake i mitt rum.
 
Julgranar - När man går runt i köpcenter och det står stora fina julgranar ökar julkänslan till tusen. Jag hade heller inte klarat mig en jul utan en julgran som står i vardagsrummet.
 
Julklappar - Hehe julklappar hör ju verkligen julen till. Jag älskar att både ge och få julklappar, det är liksom så kul att strosa runt i affärerna och köpa julklappar som man sedan slår in fint. Det är såklart också kul med spänningen för vad som ligger under granen, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Maja - Hobby fotograf ♥

Åh, äntligen någon mer som kollar julkalendern varje år! Jag gör det men typ alla mina kompisar gör inte det och tycker att dem är dåliga men även om en kalender är dålig så måste jag kolla, haha, det är ett måste på julen. Jag går till och med upp tidigare för att hinna se den på morgonen, haha ;)

2012-12-20 @ 20:48:27
URL: http://wordsbymaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0